söndag 22 april 2012

Sjuk...

Förra helgen och under den här veckan så har familjen legat sjuka...
Alla har haft feber, varit förkylda och legat och spytt.
Mirakulöst nog så har Mia och jag klarat oss igenom hela veckan utan att ha blivit mer än förkylda!
MEN... Det ändrade sig snabbt den här helgen.

Jag vaknade på fredagen och insåg att jag inte kunde ta mig ur sängen...
Jag hade feber och mådde så otroligt illa så att jag tillslut försökte få mig själv att spy, 
men utan resultat! (Jag är inte en person som spyr lätt).
Lördagen var likadan och det är inte förrän idag som jag har lyckats äta ordentligt.

Mia som liksom jag klarade veckan relativt bra spydde i fredagsnatt ner hela sig själv och sängen...
Men hon mår som tur är bättre nu också. 

Så det har varit en lång och plågsam helg till sängs,
men nu äntligen håller det på att ljusna!


xxx

Inga kommentarer: