tisdag 12 juni 2012

Kvalitetstid

Nackdelen med att ta hand om flera barn är att man inte har så många tillfällen att ha kvalitetstid men dem en och en... Men sedan Neve nu börjat dagis på eftermiddagarna så har jag faktiskt det nu varje dag!:)
Det är då man får passa på att ha dem i centrum och göra vad de vill göra
 utan att de har störande syskon i närheten;)

Neve i löven.

På gungan.

Och slutligen på cykel!:)

Mia och jag som prinsessor!:)

Mia.

Vi hade ett tea party i hennes rum.

Sedan gick vi ut och grävde lite!:)


Det börjar kännas nu att det inte är så lång tid kvar...
Jag kan komma på mig själv flera gånger om dagen med att nästan börja gråta.
Speciellt när jag har dem en och en, (när de är tillsammans bråkar de ganska mycket;) ). 
Men men, man får väl försöka njuta av tiden man har kvar!


xxx


1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Vad mysigt ni verkar ha det!!!

puss mamma