söndag 16 oktober 2011

20 år!

Idag fyller jag tjugo år!:D
Det känns lite konstigt att vara på andra sidan jorden när man fyller år, speciellt när man fyller  en sådan viktig siffra! Men i och med att jag blev firad innan jag åkte så känns det inte riktigt som att jag fyller år i alla fall... Jag har i alla fall haft en väldigt trevlig dag! Zandra och Daniella sov över tills idag och vi har nu varit på en outlet i "Onehunga" och köpt likadana springskor! (Vi kommer att vara extremt snygga när vi åker iväg tillsammans!) Sedan var vi på en liten strand och när vi kom tillbaka hem till mig åt vi en stor chokladtårta som Michelle hade köpt! Av Michelle och Grant fick jag två gitarrer, TVÅ! Hon hade "råkat" bjuda på två stycken på typ tradera och vunnit båda, men hon sa att den ena antagligen var trasig så jag kunde behålla vem jag ville:) Jag fick också ett linne och ett fem-gångers kort på zumba! Hon hade också med sig en stor påse toblerone från "nana och poppa" (Michelles föräldrar). På posten kom också väldigt lägligt ett födelsdagskort från mormor och morfar! Tack så jätte mycket! Det är så kul att få saker skickade hemifrån, det känns inte som att man är så långt borta då:) På kvällen var jag, Zandra och Daniella på bio och såg "Crazy, stupid love" Den var faktiskt jätte bra, riktig feelgood film!

Daniella och Zandra på starnden.




Jag måste ju också tillägga att jag blev faster igen idag!^^ Jag ringde upp Erik på skype som sa till mig att ringa upp Niklas direkt! Så det gjorde jag och då fick jag se lilla nyfödda Alvin på sjukhuset! Jag började nästan gråta! Då fick jag verkligen hemlängtan och sedan ännu mer när jag senare pratade med mamma, pappa, Erik och lilla Elvira som sträckte ut armarna mot mig och pussade skärmen hela tiden! I den stunden kändes det att jag är väldigt långt borta... 

Niklas och Alvin.


xxx

1 kommentar:

edit sa...

Tänker på dig! Det låter som om du har det fantastiskt!! BAMSERKAM!! <3