lördag 8 oktober 2011

Myskväll!

I går var jag, Lina och Daniella hemma hos Zandra och hade en myskväll med tacos! I och med att både jag och Zandra var lediga så skulle jag komma tidigare till henne (dom andra skulle komma från kl. sex) Så jag åkte hemifrån vid ca halv fem och skulle då vara framme vid ca tio i fem.
Jag kom fram kl. Kvart över sex!!!
Michelle hade skrivit ner en beskrivning på hur jag skulle åka och allt gick bra ända tills jag skulle åka av motorvägen. Hon hade skrivit fel avfart så jag kom in mitt i stan där jag aldrig har åkt med bil förut! Jag var helt panikslagen och vilse! Det var skyltar och vägar överallt och jag hade ingen aning om var jag skulle så jag bara åkte lite på måfå. Ca en timma och 45 minuter senare hittade jag tillslut rätt efter att i princip ha åkt runt hela stan och tillbaka igen!

Tacos!

Linn, Åsa och Mandy kom förbi och höll oss sällskap.

Vi har nu också bokat och bestämt en roadtrip under "labour weekend" om två veckor!! Vi åker först till Rotorua där vi ska göra "white water rafting", sedan åker vi till Tapo där vi ska göra "skydive" och sedan på vägen hem förhoppningsvis bada i varma källor!! Jag längtar så mycket, men är samtidigt livrädd för skydiving!! 

xxx







Inga kommentarer: