lördag 18 augusti 2012

The Rocky Horror Picture Show!

Igår åkte min familj till Fiji så nu har jag huset för mig själv i en vecka!!
Det ska verkligen bli jätte skönt att ha lite egentid!
Jag ska fixa med allting inför hemresan har jag tänkt, som att skicka hem min resväska, 
gå till banken, göra en scrapbook till familjen och provpacka ryggsäcken.  
Men jag ska passa på att försöka slappna av och bara vara också ;) 

Igår kväll var jag och Zandra och såg "The Rocky Horror Picture Show". 
Det var verkligen helt galet men kul! 
Det är en musikal från 70-talet som var banbrytande när den kom på grund av de 
"sexuella referenserna ";).
Så de visade filmen och samtidigt var det ett "shadow cast" (skådespelare) som spelade upp alla scener framför skärmen. Alla i publiken var utklädda till karaktärerna i filmen och kastade ris, mackor, skrek och visslade för full hals. 

Jag ville självklart inte missa chansen att klä ut mig lite!

Liten hatt!

Några i publiken som tävlar om bästa kostym.

Skådespelarna.

Skådespelarna.

Zandra och jag.


xxx




Inga kommentarer: