lördag 26 november 2011

Inflyttningsfest!

Sist vi var ute och festande så träffade vi en svensk kille på bussen in till stan. Han heter Isak och var jätte trevlig faktiskt, vi var med han och hans kompisar på en pub och satt och hade trevligt:) Nu har han precis flyttat in i en ny lägenhet och vi blev inbjudna på inflyttningsfesten!  Så igår begav sig alltså jag , Zandra och Lina dit och det var faktiskt kul:) (Det var lite awkward i början i och med att vi inte kände några men efter några glas så släppte tunghäftan ;p)

Lina, Zandra, Andrew (Nya Zeeländre), Martin (Svensk) och han som ligger där till höger vet jag inte vad han heter (Han sov när vi kom!). 

Människor. 

Jag och Lina.

Jag och Lina allvarliga. 

Jag och Lina (Jag från en av mina bästa sidor!).

Zandra och Lina konstaterar att kylskåpsmagneten antagligen har rätt...
 (Opening this door dosen't count as exercise!) 

Andrew och jag.


Zandra xD

Will (Nya Zeeländare) och Zandra.

Lina och jag.


xxx



Inga kommentarer: