söndag 27 november 2011

Naturbilder

Idag har jag haft en seg dag... 
Orkade inte göra så mycket så för att fördriva tiden tog jag mig en promenad:)

Nästan alla gator här i Titirangi är kantade av riklig växtlighet. 

Jag älskar träden här!

Utsikt över Green Bay (Om ni tittar noga så ser ni havet längst bort)

Det finns många annorlunda växter här. 

Så här ser det flesta vägarna ut här, backar överallt!

Vår bervlåda, 166:)

Vår infart till huset. Det syns inte så bra här men det är brant! Man får gasa rejält för att ta sig upp!

Vår grind in till huset.

Vårt grapefruit träd.

Blommorna vid poolen börjar slå ut nu.

Bakom vårt hus ligger det ett naturreservat (Rahui Kahika Reserve), och dit tog jag mig också en tur.

 I reservatet.

I reservatet. 

Jag hittade en trappa.


xxx

Inga kommentarer: