söndag 6 november 2011

Utgång!

I går kväll var vi ute för första gången i Nya Zeeland, det var jätte kul!!:D Vi var på fyra olika ställen och dansade och partade loss med varandra och en massa nya människor vi träffade!;) Idag har vi mått som vi förtjänade (eller egentligen JAG har mått som jag förtjänade!xD) Vaknade med ett sprängande huvud och värkande fötter och ben....xD Men men, det får man ta ibland!

Flickorna gör sig i ordning, Zandra lockade allas hår vilket var Jätte snällt!!

Vid busshålls platsen på väg in till stan.

Lina och jag.

Daniella är glad!

Vi inne på en pub där man kunde köpa drinkar i en tekanna! 

Jag och Zandra visar upp våra fina stämplar som man fick överallt.


Tack för en jätte kul kväll, det måste vi göra om snarast!!:D

xxx


1 kommentar:

Anonym sa...

Heeej!
Hmmmm..va konstigt!! Jag vet att jag skrev en kommentar här....undrarns vart den hamnat...;)
Hoppas du har det bra min vän...fast det vet jag ju att du har...jag tror att jag snart ska kunna se dig på skype.....känns som att jag kanske klarar det nu..;)
Vi bokade en resa till Egypten igår..
Tänk dig!!!! JAG vara borta över jul...fniss...
Vi åker den 22/12 och kommer hem 29/12...ska bli sååååå härligt!! Det värsta är att vi får så himla långt att åka o lämna Sally hos dig...;) Kajsa ska gå på nya Twillight filmen med 4 kompisar på söndag...de sänkte ju åldersgränsen...
Kram min älskade vän!
Katarina