söndag 4 december 2011

En bra lördag!

Igår var jag, Zandra och Daniella och åt lunch  i Mission Bay. Det ligger jätte fint, precis vid havet, så efter maten gick vi och satte oss på stranden! Det var sista gången vi såg Daniella innan hon åker iväg med kiwiexperience och sedan kommer vi bara få se henne någon gång till innan hon åker hem till Sverige...
Det kommer bli tomt utan henne och det känns verkligen jätte tråkigt att hon ska åka...:(
Senare på kvällen var Jag, Zandra, Lina och Olivia ute och hade trevligt!

Stranden i Mission Bay.

Utsikt från stranden ut över havet.

Daniella och Zandra.

Zandra känner på vattnet! Det var faktiskt varmt!

Innan vi gick ut gjorde jag och Zandra jätte god mat! Tacos!:D

Zandra, jag, Lina och Olivia utgång!

Sedan måste jag ju tillägga att min kära pappa fyller år idag!! Grattis!!:D<3


xxx

Inga kommentarer: