lördag 10 december 2011

Julgran!

De senaste dagarna har vi gått runt i shorts och linne och svettats som jag vet inte vad!
 Och jag har naturligtvis bränt mig igen... Jag har nu riktigt fina vita linjer efter mitt linne på axlarna!
Men trots värmen så går det inte riktigt att ignorera alla juldekorationer överallt... 
Så det är väl bara att inse, julen är här!

 Så idag var Grant iväg och köpte en julgran till oss;)
Jag, Michelle, Mia och Neve hjälptes alla åt att klä den och här är resultatet!

Fin va?!;)

Grant var ute och högg ner den här lilla granen till mig också!:D
(Stjärnan var för tung för toppen så jag knöt en rosett i stället) :p


I kväll blir det hej då fest för en danska som åker hem snart! Så om ni har tur kanske ni får se lite bilder där ifrån senare...


xxx

1 kommentar:

Olivia Svensson sa...

Vilken snygg blogg du har, jag länkar den på min, så jag kan följa :D