söndag 25 december 2011

Merry Christmas!

Så blev det ändå jul i alla fall till slut!
Men ska jag vara ärlig så kändes det mer som midsommar än jul! ;)
På julafton gjorde vi inte så mycket (dom firar den 25:e här)  jag, Michelle och barnen tog en promenad i hettan och sen låg jag mest och stekte hela dagen. Jag tog till och med mitt första dopp i poolen!
Idag på juldagen har vi haft hela släkten här och det har faktiskt varit riktigt trevligt, men nu när alla har gott så inser man hur trött man är! ;)

Popa Peter, nana Gail och flickorna står och väntar på gästerna!

Väldigt juligt eller hur!? ;)

Julbord!

Jag och Neve.

Mia.

Den här lådan som Mias nya skrivbord låg i var den roligaste presenten! 

Här kommer tomten åkandes! 

Tomten delade ut presenter till alla.

Mia fick ett roligt spel av kusin Brittany. 

Efterrätt! 

De här julklapparna fick jag av familjen!
En strandväska, maskara och ögonskugga, tio-gångers kort på zumba, två bio-presentkort, ett presentkort på manikyr och pedikyr, godis och ett presentkort på "the worlds most exiting jet boat ride"  i Queenstown!!!

De här julklapparna fick jag av nana Gail och popa Peter!
En vinflaska, godis, en veckoplanerare och ett presentkort på en affär!!

Det har varit en väldigt bra men annorlunda jul!! Jag är väldigt glad över att jag fått uppleva det här, det är verkligen någonting jag aldrig kommer att glömma!


xxx

Inga kommentarer: