lördag 31 december 2011

Sydön- Westport!

Idag är det nyårsafton!!
Det känns verkligen helt sjukt, jag fattar inte vart tiden tar vägen! I morse när vi väntade på bussen satt jag och Zandra på en bänk vid havet och kände oss allmänt deprimerade, vi kunde inte ens föreställa oss att vi kunde få en kul kväll... Men när vi kom fram till Westport så var det strålade sol och varmt som bara den så humöret steg av bara det! Alla på bussen var uppspelta inför kvällen som vår galna men enormt roliga busschaufför hade planerat. Vi lärde känna flera personer på bussen (det visade sig att vi är åtta svenskar!)  så vi hade en väldigt rolig kväll faktiskt!

Den här baren gick vi till först och åt enormt goda pizzor!

Jag.

Svenskar!

Vi svenskar posar för kameran innan vi ska ut på en liten vandring.

Glada människor!

Vår buss!

Vacker utsikt i solnedgången!

Zandra, Cajsa och Bea.

Vacker utsikt i solnedgången!

Vacker utsikt i solnedgången!

Jag i solnedgången.

Jag och Zandra i solnedgången.

Vacker utsikt i solnedgången!

Vacker utsikt i solnedgången!

Vacker utsikt i solnedgången!

Vacker utsikt i solnedgången!

Vacker utsikt i solnedgången!

Vacker utsikt i solnedgången!

Oslagbart!

På nästa ställe! Svenskar och danskar!;)

Och nästa ställe där ett live band spelade.

Här på torget ringde de in tolvslaget!

Vi fick lyssna på de "ljuva" tonerna från säckpipor när klockan ringde, snacka om nyårsmusik! ;)

Det var en annorlunda men bra nyårsafton, så till alla ni där hemma GOTT NYTT ÅR!!


xxx

Inga kommentarer: