söndag 1 januari 2012

Sydön- Lake Mahinapua!

Gott nytt år igen!!:D
Idag lämnade vi Westport för att åka till Lake Mahinapua och den berömda utklädnings festen! Gubben som äger stället vi ska till (Poo pub) ska visst vara lite av en legend inom kiwiexperience. Vi fick senare se varför, det var hundratals bilder på alla grupper som varit där och deltagit i utklädnings festen så alla vet vem han är! Ämnet för festen var P, så alla skulle klä ut sig till någonting som började på P. Jag kände mig lite lat och ville inte spendera pengar på utklädningsgrejer, så jag bestämde mig för att klä ut mig till pregnant (gravid).

Vi stannade vid ett ställe på väg till lake Mahinapua där det var fantastisk utsikt!

Vattnet var ännu blåare i verkligheten!

Jag.

Pancake rocks.

Som ni ser ser det lite ut som pannkakor! 

Vackert!

Jag vid havet i Lake Mahinapua.

Zandra (purple grapes) och jag (pregnant) på festen!

Angelika och Zanna (palmer) och Cajsa (The pathetic man)!

Dino (Psycho)! 

Nick (prostitute)!

Charlie och Sofie (par)!

Geri våran busschaufför (Prostitute)!

  Så sexig! Han döpte sitt alterego till Tess Ticle (Testicle)! xD

Alla vi på bussen!


Vinnarna av utklädningstävligen var Angelica och Zanna som var palmer. Dom vann en canyon swing!


xxx


Inga kommentarer: