tisdag 20 september 2011

Jetlag!

Det är svårt att vända på dygnet, jag har varit så sjukt trött de senaste dagarna! Imorse vaknade jag kl 03.00 och kunde inte somna om så jag lär väl vara död om ett par timmar igen... Jag var själv i huset hela förmiddagen så jag passade på att gå ut och ta lite bilder på hur det ser ut här!

                                        Det här är huset från framsidan.

                    Här är framsidans trädgård med en stor studsmatta, rusher-kana etc. 

                                            Här är huset från baksidan.

                                                 Här är baksidan.

           Här är huset jag ska bo i sen när den andra Au pairen åker hem.

          Här är poolen utanför min dörr, (Cocoa kände för att svalka sig lite).

                                                                   Arnie.

                                                              Cocoa.

I morgon ska jag iväg på orientation och träffa alla andra nykomna au pairer vilket ska bli väldigt spännande! Jag kommer tillbaka på fredag igen så då lägger jag troligtvis upp fler bilder.

xxx










2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej stumpan!
ååå va skoj att få se en massa bilder..;)
Inte visste jag att det bodde hundar där men det passar ju dig..;) Det blir ingen lång kommentar nu för jag ska eg. bara visa din lilla mamma hur man gör då man kommenterar.
Puss o kräääääm vi älskar dig!!
Katarina

Anonym sa...

Puss puss från mamma