lördag 24 september 2011

Välkomst/ hej då fest!

Igår hade vi välkomst/ hej då fest för mig och Natalie och det var Sverige, Tyskland och Nya Zeeland tema!;) Till vår glädje var det fint väder! Så vi dekorerade vid poolen med flaggor. Även maten representerade de olika länderna och jag kan meddela att jag för första gången i mitt liv gjorde köttbullar! Michelle hittade ett recept på internet som jag följde och får jag säga det själv så blev det faktiskt ganska lyckat! (förutom såsen som blev lite konstig av sojagrädden (de har ingen laktosfri här) ) Alla berömde och tyckte att det var gott;) Här är lite bilder från festen.

                                      De här flaggorna var upphängda vid poolen.

Så här såg det ut med flaggorna och bordet framför där vi satt och åt.

Här är några av de andra au pairerna som var där.

Här är alla vi som var där. (Trots allas tunna kläder så var det faktiskt iskallt ute!)

Mia på festen. (Hon tyckte det var jätte kul med alla de stora tjejerna som kom och vill helst vara en själv).

Jag och Natalie.

Det bjöds på ganska så mycket alkohol.

Flera av tjejerna blev ordentligt på lyset och föll nästan i poolen flera gångerxD

Vi skulle alla gå ut efteråt men efter en händelserik vecka med många känslor och mycket nya intryck så orkade inte jag utan var dödstrött och gick och la mig i stället.

xxx













Inga kommentarer: