söndag 25 september 2011

Körlektion!

I dag hade jag min första körlektion med Michelle!! Vi åkte bara runt i ca tio minuter en kvart, men jag var livrädd och satt på helspänn hela tiden! Det kändes verkligen jätte konstigt! Bilen kändes så stor och jag kände inte att jag hade kontroll på den högra sidan eftersom jag hade full sjå med att hålla koll på den vänstra! Michelle satt typ och sa "nu är du lite för nära den där bilen och nu är du lite för nära trottoaren!xD

Jaja... förhoppningsvis så går det snart lättare;) Vi ska ut och köra lite varje kväll nu så att jag kommer in i det tills nästa vecka när jag ska köra runt på barnen hela tiden!

xxx

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej lilla gumman!
Nu har jag en lektion med lilla papsen i hur man kommenterar..;)
ååå va kul med lite bilder. Har haft fullt upp i helgen så jag har missat lite..
Hmm...ramlar i poolen och vääldigt mycket sprit...BRA att du stannade hemma...en sån kväll hade ju varit som gjord för att träffa någon dum Nya Zeeländare som du INTE ska gifta dig med...haha...
Kram o puss
Katarina

Anonym sa...

Hej prinssesan! Tala om för dom att alla kungliga har privatchaufförer!! puss och kram din moder.